nuffnang ads

Isnin, Mei 30, 2011

10 impian yang belum dikecapi lagi

memandang kan saya ni pun manusia biasa dan bukan alien yang datang dari mana-mana planet, so saya pun ad la beberapa impian yang belum lagi terlaksana. haaaaa. impian saya ni macam-macam tau. sebab bumi ni selalu berputar, berpusing  usia pula makin lanjut takut jugak la impian tak kesampaian. huhuhhuu. 

10 IMPIAN YANG BELUM DIKECAPI:

1. saya nak pergi vacation with my friends. tapi bukan lam negara but luar negara. kalau dapat pergi paris ker itali ker japan ker. wahhhh besnyer. yerla. nanti kalau dah kawen dapat ker jengjalan ngan member macam tu? mana nak jaga laki lagi anak lagi. kan??? tak gitu?


2. saya nak bawak helikopter ker jet ker....wahhh alangakah gembiranya kalau dapat bawak benda alah tu.
hahahahah (berangan kan ko ichaa..) padahal lesen kereta pon tak dapat lagi ni nak bawak nyer benda terbang tu. kwang3

3. then impian saya yang seterusnya saya nak kawin. hahahahha. semua wanita kat dunia pun nak kawin kan. saper yang tak nak kawin. huhuhu tapi saya mengimpikan seorang suami yang beriman penyayang jujur ikhlas dan bertanggungjawab. wahhhhh tinggi harapan. harap-harap saya dipertemukan jodoh dengan seorang suami yang solehah. hik3 (tiba-tiba blushing muka ni)

4. next saya nak ada kereta yang berjenama like ferrari. makesure warna merah. tak pun warna putih.. wahhhh meletop mak. hahhaha

5. next kalau boleh saya nak hantar my family pergi mekah menunaikan haji. nak pergi buat haji ngna my family sama-sama. insyaallah...

6. saya nak bukak perniagaan sendiri. nak jadi usahawan yang berjaya. nak tolong family. nak hidup sebagai insan yang berjaya.

7. nak memake surekan lam akaun saya ada 15k sebelum saya kawen. hahahahha

8. nak rasa semua extreme sport. macam menarik kan?

9. nak ada rumah sendiri.. tanah sendiri.. bangunan sendri. negeri sendiri.... hahahah melampau!

10. nak jadi seorang yang pandai masak semua jenis lauk like my mom. tabik spring la kat my mom sebab tau semua jenis lauk. cakap jer nak makan apa mesti dia buatkan kat my family ni seronokkan. so nka la jadi macam my mom.

thats all my list. wahhhh susah ker nak kecapi benda alah tuh? hahahaha

macam orang kata dimana ada kemahuan disitu ada jalan.
 so good luck for me

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...