nuffnang ads

Khamis, Februari 23, 2012

aku penternak virus!!!!!!

virus oh virus..
mengapakah dikau muncul dalam hidup ku
membuatku gelisah saban hari 
memikirkan bagaimana hari mendatang 
bagaima harus ku menguruskan kan mu. 
tidak ku ketahui dirimu membiak dengan begitu pesat

virus oh virus.
setelah lama dikau bersemadi didalam notebook ku
semakin sakit kepala ku dengan nya. 
tapi dirimu tetap gagah berdiri disitu
tanpa memikirkan diriku disini.

virus oh virus..
ku ingin meminta maaf dari mu
ku terpaksa melepaskan mu pergi bersama kenangan
pahit yang telah lama kau sematkan dalam diriku

maafkan ku wahai virus...



haaahhhh. korang nampak tak pic kat atas ni. nmpak tak no kat detection tu?
huhuhu
35 virus dikesan!!!!
apa korang fikir?  mesti korang fikir aku ni penternak virus berjaya kan? kan kan kan kan??
ekceli aku ni seorang yang pelupa, dan aku pulak dah lama tak update anti virus dalam laptop ni. tadi terboleh update anti virus pon sebab laptop aku buat hal yang buat kan aku bengang. pastu aku pun update la anti virus tu. bila da boleh guna. saja la gatal-gatal tangan nk scan my notebook. and then keluar la result macam kat atas tu.

pastu aku ngan my member gelak guling-guling sambil hentak-hentak kaki sebab ni first time kami tengok virus sampai banyak macam tu sekali. hahahah

 by the way, sekarang ni my notebook da bebas dah dari anasir-anasir jahat ni..
and untuk pengetahuan semua, sku da bersara dah menjadi seorang 
PENTERNAK VIRUS YANG BERJAYA


gambar hiasan

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...