nuffnang ads

Jumaat, Ogos 26, 2011

aduhai wanita. lain kata lain maknanya

salammmm

penat da sapu blog ni.. asyik berhabuk jer kerjanya..
padahal aku yang tak update....
hahahahha

takper2.
lupakan pasal blog empunya hamba yang berhabuk ni...
just continue with tajuk entri kali ni.
kalau korang masih ingt dulu aku pernah update satu entri yang bertajuk 
dan entri kali ni ialah sambungan kepada entri tersebut.

seperi kita tahu wanita kebanyakan nya mempunyai banyak misteri dalam diri mereka. sampaikan cara mereka bertutur pun penuh misteri.

antaranya:

.....
.....
...
...
...
...
....
...

Wanita berkata: 
awak dah makan ker belum??
niat tersirat: 
awak jom kita pergi makan, saya dah lapar!

wanita berkata: 
demi kebahagian awak, saya sanggup korbankan 
niat tersirat: 
tidak mungkin saya akan mengetepikan perasaan saya semata-mata untuk kebahagian orang lain.

wanita berkata: 
saya rasa antara kita berkawan adalah lebih baik daripada bercinta
niat tersirat: 
awak bukan pilihan saya dan buakan pilihan yang tepat buat saya. lagipun saya tak suka awak!!

wanita berkata: 
saya tak der masalah kalau awak masih berhubung dengan ex girlfrends awak
niat tersirat: 
saya langsung tak bersetuju dengan cara awak masih berhubung dengan ex girlfriends awak tu.. kalau awak nak buat jugak. saya pon akan buat sama macam awak!

wanita berkata: 
saya atau bekas kekasih awak lagi canti?
niat tersirat: 
jangan sesekali berani memuji bekas kekasih awak di depan saya

wanita berkata: 
saya ingin awak buat pengakuan jujur dengan saya..
niat tersirat:
jangan mengaku di atas perkara yang awak tahu ia akan melukakan hati saya.

wanita berkata: 
saya suka dengan cara awak dan saya rasa selesa bila bersama awak
niat tersirat:
niat tersirat: saya dah jatuh cinta dengan awak!!!!!!!!!

wanita berkata: 
saya boleh balik sendiri. tak payah susah nak hantar saya
niat tersirat: 
alangakah best nyer sekiranya awak sudi menghantar saya pulang ke rumah 

wanita berkata: 
saya rasa awak juga perlukan masa dan ruang untuk bersama teman2
niat tersirat: 
saya mungkin akan berasa jemu sekiranya terlalu kerap bertemu dan adalah baik jika kamu keluar bersama teman2 kamu

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...