nuffnang ads

Ahad, Julai 31, 2011

aduhai wanita. lain bicara lain maknanya

wanita atau perempuan sering dikaitkan ngan sifat pemalu.. betul tak?
so bila diorang bercakap atau bersembang atau berbual, atau dalam bahasa kelantannya iaitu berkecek, pasti ada maksud tersirat.

sebagaimana contoh

wanita: ohhh cantiknya baju tuuu...
maksud tersirat: belikanlah aku baju tu... aku nakkkkkk

wanita: takper lah, nak buat macam mana..
maksud tersirat: alaaaaa kenapa macam tu!!! tak besh laaaaa

wanita: saya okey jer
maksud tersirat: mana boleh macam tuh.. tak setuju.....

wanita: awak tak rindu saya ker?
maksud tersirat: saya rindu awakkkkkkk..

haaaa tu baru sikit nanti aku update g dalam siri ke 2 nanti yer. so makesure la lelaki-lelaki di luar sana bila dengar teman wanita anda berbicara ayat-ayat seperti di atas tu paham-pahamkan lah. hahahaha

itu hanya apa yang aku perhatikan. tetapi tak semua wanita seperti tu. ada sesetengahnya itu terlalu open minded and ada setengah tu terlalu malu untuk meluahkan apa yang dirasa

so bagi aku, tak salah untuk mengeluarkan apa yang bermain di fikirann. cuma perlulah diingat apabila kita mengeluarkan sesuatu pendapat atauppun dengan kata lain percakapan kita haruslah tidak menyinggung mana-mana individu. itu penting ok.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...