nuffnang ads

Selasa, Julai 19, 2011

lima cara pikat hati lelaki

ramai gadis pada masa sekarang yang menganggap penampilan fizikal seperti cantik dan seksi adalah senjata utama untuk memikat lelaki pilihan hati mereka, agar sentiasa berada dibawah telunjuk mereka.
namun jika diamati kecantikan tidak memberi apa-apa makna besar dalam memastikan hubungan mereka tu berkekalan selamanya. yelah semua yang muda pastinya tua kan. dan kecantikan tu kan subjektif dan dalam sekelip mata sahaja kita boleh hilang semua tu. so skill yang paling berkesan untuk memikat hati mereka yang bernama lelaki ini ialah:
toink..toink...toink..

TERIMA LELAKI SEADANYA:
kita perlu tahu bahawa lelaki bukanlah individu yang sempurna dalam pelbagai aspek. begitu juga dengan kaum wanita. ada terselit kelemahan tersendiri disebalik kekuasaan mereka sebagai lelaki. tidak perlu berkecil hati atau merungut seandainya ada perkara yang tak dapat ditunaikan oleh mereka, tetapi belajar lah menerima mereka seadanya dengan seikhlas hati.

GADIS PERLU HARGAI LELAKI:
mungkin akan ad perangai si dia yang kamu tidak sukai,tetapi cubalah fahami perangai kekasih korang tu. tapi jangan pula terlalu stress bila berhadapan dengan perangai dia yang tidak korang suka tu. percaya jika cinta atas dasar suka sama suka kamu matang dalam mengendalikan perhubungan cinta tu.

GIVE AND TAKE, KATA LELAKI:
dalam apa saja yang melibatkan soal hati dan perasaan apa yang penting ialah sanggup memberi lebih banyak dari menerima daripada lelaki. bukan mahu memanjakan kaum mereka atau menjadi hamba cinta mereka tetapi apa salahnya jika sesekali cuba menghargai mereka.

LELAKI DAN KEJUJURAN:
Jika kita tidak boleh mempercayai pasangan kita, jangan sesekali mengharapkan mereka akan mempercayai kita, memamng dalam sebuah perhubungan, kejujuran adalah paling penting,. percayalah lelaki akan setia apabila dia telah menyayangi pasangan nya 100%. jadi tidak perlu gusar setiap kali mereka keluar bersama teman-teman.

HORMATILAH LELAKI:
Lelaki pada dasarnya menghormati wanita sebagai insan yang lemah, dan perlu dilindungi. apatah lagi ketika sedang bercinta, hormat dan sayang lelaki pada wanita tentunya semakin menebal. jadi kamu juga perlu lakukan perkara yang sama, hormati lelaki sebagai individu yang bertindak melindungi kamu dan menjadi tempatmu bergantung.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...