nuffnang ads

Khamis, Julai 28, 2011

DI TAG OLEH TEEHAH BUDAK KIUP

ASSALAMUALAIKUM DAN HYE...

entry kali ni nak cerita yang saya telah di tag oleh seorang member yang kiup. nak ke kenal member saya yang kiup ni... nama dia nur fatihah. haahhhhh apa lagi, tak nak cerita banyak2, takut tersalah information lak.. tak pasal2 nanti masuk court.. hahahahha. thanks yer teehah.

dalam entry tu ada beberapa soklan yang kena jawab...

antaranya....

1) korang rasa korang hot ker?

hahahaha.... of course la semua orang hot lagi-lagi masa hari tengah panas. lau time sejuk da tak kata hot da. dia panggil cold plak. huhuhuhu

2) upload walpaper yang korang guna sekarang

3) cerita pasal gambar

aku buat gambar ni jadi wallpaper kat my phone and my lappy sebab gambar ni diambil masa hari first aku nak masuk kolej aritu. konon2 nak buat hilang rindu sebelum tidur. huhuhu. ni sebenarnya adik bongsu aku. nama dia mohd nashriq

4) kali terakhir makan pizza

kali terakhir makan pizza kalau tak salah masa keluar jalan-jalan wif my beloved family. masa tu nak pergi beli barang keperluan dapur dan diri. huhuhu

5) last song korang dengar.

last song saya dengar buat masa ni ialah lagu DIMANA-DIMANA nyanyian 3 wanita yang hebat iaitu Ning Baizura, Jaclyn Victor, dan Shila

6) korang buat apa masa tengah tag ni

dengar lagu kegemaran

7)nama panggilan selain nama penuh

suha, ichaa, mek su, mekna, nasuha, yaa, along.
haaa banyak kan??

8) siapa korang nak tag 5 orang


9)orang no 1 tu saper?

orang no satu tu ialah my beloved cousin merangkap my friends. heheheh syang dia sanat sanat

10)luahkan sesuatu pada no 5

rindu nak duduk satu rumah ngan faten lagi. muah3

11) no 3 ada hubungan ngan saper

elia tu dah jadi tunangan orang dah.... tunang dia tu penjaga gol malaysia, khairul fahmi che mat

12) kata-kata cinta buat no 4

i love u so much dear wanny.....

13) fakta tentang orang yang aku tag

member, kawan, sahabat, dan member bloggers



ABISH DA!!!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...